|
KETURIASDEŠIMT KETVIRTOJI METŲ SAVAITĖ (grįžti prie sąrašo) |
|
2005-10-31, apie reklamą |
|
Reklama – tai kūrybiškas, įkvepiantis, nuotaikingas ir spalvingas, kuriantis naujas darbo vietas, atveriantis naujas kryptis ir naujus horizontus, plečiantis akiratį ir verčiantis susimąstyti, jaudinantis, erzinantis, skatinantis apsispręsti, pakeisti nuomonę, susivokti, remiantis ir išlaikantis daugybę dvasingų dalykų, stiprinantis etinius visuomenės pamatus ir juos griaunantis, veržlus, neramus ir paskendęs nuolatiniuose ieškojimuose, tačiau kartu ir įprastas, neišvengiamas, dažnai net – atsibostantis, grakštus ar tiesmukiškas, saldus ar nerangus, įsakmus ar nedrasus, įmantrus ar paprastas, žavus ar kvailas, visoks ... melas. |
|
< 2005-10-29 |
žiniasklaida |
2005-11-01 > |
 | 2009-01-04 06:12 Raimundas Zabarauskas | Šią mintį vėliau išplėtojau:2008-10-242008-10-302008-11-052008-11-242008-11-25Gal galėtumėte pateikti konkrečių pavyzdžių reklamos, kuri NĖRA MELAS? |  | 2009-01-04 01:13 olqa | Nemanau, jog šis apibrėžimas yra visapusiškai teisingas ir pritaikytinas visoms reklamoms! Taigi paskutinis žodis neturėtų figuruoti apibrėžime. Arba reikėtų pateikti bent kelis alternatyvius apibrėžimus, kad neatrodytų kaip vienintelė nepaginčijama tiesa. IMHOReklama (pranc. reclame < lot. reclamo - rėkiu) - kaip objektas yra emociškai nuspalvinta intormacija, skirta paveikti potencialius pirkėjus (vartotojus, tikslinę grupę) atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu. |  | komentarų: 2 | neteisingų atsakymų: 1 | teisingų be komentaro: 1 |
 |

 
 
 
 
 
 

 |