raimundas zabarauskas 2006-11-01 dažnai kompiuteris tėra žaislas
     2006 lapkritis
    
  06 13 20 27
  07 14 21 28
01 08 15 22 29
02 09 16 23 30
3 10 17 24
4 11 18 25
05 12 19 26
 



Vėliausi komentarai:
05-25 civilizacijai tr...  06-06
06-05 deklaratyvi įst...  06-05
06-02 pilietinis ugdym...  06-04
06-03 tik kartą ir s...  06-03
06-01 pamažu daraus n...  06-01
05-30 kinietiškas kva...  06-01
05-29 idiotizmo rūši...  05-31
Vienoje darbo grupėje bendraudamas su vienaip ar kitaip su informacinių technologijų taikymu kitų dalykų pamokose susijusiais kolegomis, buvau priverstas prisiminti daugiau nei dešimties metų istoriją, kuomet dirbau ITC ir buvome nuvykę į Maskvoje organizuojamus IBM pilotinius kursus (kompiuterių taikymas įvairių dalykų mokyme, 1991 m.).

Užsienyje parengtiems lektoriams uždaviau klausimą: dirbdamas fizikos mokytoju susiduriu su pagrindine problema: ne visi mokiniai supranta, kad už fizikos formulių slepiasi realaus pasaulio dėsningumai; sakykite, kaip kompiuteris gali padėti man šią problemą išspręsti?

Klausimą esu kartojęs, įvairiai jį perfrazuodamas ir įvairiuose kontekstuose. Atsakymas būdavo vienas. Taip, tai ji. Gūdi tyla.

Štai ir dabar europlanas beveik verčia mus kurti dar vieną madingą virtualią aplinką, kurioje suksis vis tie patys dinamiški paveiksliukai su vandens molekulių gardele (ledas), tankia takia struktūra (vanduo) ir reta padrika judria aibe (garai).
temų inkarai: švietimas