raimundas zabarauskas 2006-07-24 mitų griovėjai
     2006 liepa
    
  3 10 17 24 31
  04 11 18 25
  05 12 19 26
  6 13 20 27
  7 14 21 28
01 08 15 22 29
02 09 16 23 30
 



Vėliausi komentarai:
05-25 civilizacijai tr...  06-06
06-05 deklaratyvi įst...  06-05
06-02 pilietinis ugdym...  06-04
06-03 tik kartą ir s...  06-03
06-01 pamažu daraus n...  06-01
05-30 kinietiškas kva...  06-01
05-29 idiotizmo rūši...  05-31
Žiniasklaida vėl pagerbia daugiašimtukininkus, išlaikiusius net ne vieną ir ne du VBE geriausiuoju įvertinimu. Net trys tokie vilniečiai žada studijuoti VU FF, smagu.

Gimnazijos pavaduotoja, apgailestaujanti, kad dėl susiklosčiusios neeilinės situacijos abitūros egzaminų metu, dėl užduočių plitimo skandalo ir egzaminų perlaikymo mokiniai gavo prastesnius balus nei pernai, rizikuoja pati save įvaryti į kampą. O kas jei kitąmet skandalo nebus, ir (atsitiktinumo dėka) nebus tiek šimtukų? Na, galimybė apkaltinti NEC nesąžiningu vertinimu juk išliks visuomet...

Vienas iš būsimų fizikų kalba aiškiai: Roko sėkmės receptas yra trys ar net keturi metai sistemingo mokymosi mokykloje, tad prieš egzaminus teko tik pasikartoti ir nusiteikti pozityviai.

Gebėjimas savarankiškai mokytis ir (be korepetitorių) pasirengti brandos egzaminams ir būtų labiausiai aukštųjų vertinamas, jei kas jų paklaustų. Tad protų grietinėlę brandos egzaminai separuoja puikiai, kokie nesąžiningi jie bebūtų mažiau gabiems ar mažiau darbštiems abiturientams.

Kaip ir kasmet, komentarų karavanas: „nekenčiu žiniukų“ – „jie nesportiški ir asocialūs (neturi merginos)“ – „jie neverslūs ir blyškūs“ – ir šimtukininkų klasiokų skelbiamas kiekvieno kvailo stereotipo paneigimas.

Svajoju apie tokią švietimo sistemą, kurį vienąkart atsigręžtų į gabiuosius visu veidu, o ne tik rūsčiu profiliu (veido, nukreipto į rūke paskendusias lygybės ir brolybės vizijas).
temų inkarai: švietimas