raimundas zabarauskas
2005-10-27 apie mokymosį būdą
2005 spalis
03
10
17
24
31
4
11
18
25
5
12
19
26
06
13
20
27
07
14
21
28
1
8
15
22
29
02
09
16
23
30
blogas egzistuoja 2.7 m.
Vėliausi komentarai:
05-25 civilizacijai tr...
06-06
06-05 deklaratyvi įst...
06-05
06-02 pilietinis ugdym...
06-04
06-03 tik kartą ir s...
06-03
06-01 pamažu daraus n...
06-01
05-30 kinietiškas kva...
06-01
05-29 idiotizmo rūši...
05-31
Man regis, daug kas iš mūsų yra gilūs savamoksliai – per du dešimtmečius pakeičiau kelias profesijas (astronomas, mokytojas, leidėjas, pardavimų vadybininkas, vadovas, autorius, programuotojas), ir nei vienoje vietoje nei dirbau pagal diplomą (fizika, optika ir spektroskopija), nei tiesiogiai naudojausi kokių nors
mokymų
metu gautomis žiniomis.
Nuo mokyklos iki pastarųjų metų (lankiau Linux kursus) beveik visada kartojosi ta pati istorija: arba buvo nagrinėjamos kažkokios beprasmybės (mokslinis komunizmas, civilinė sauga), arba individualus žinių rijimo būdas disonavo su mokymo sistema ir ją ardė (tikslieji, programavimas). Išimtimi laikyčiau penkis metus VU (na, gal pirmus pusantrų (matematiniai metodai, fizikinis pasaulio modelis), vėliau programavau ir tuo „naujuoju gebėjimu“ kaišiojau visas tingėjimo ir dėmesio stokos spragas).
Klasikinis mokymosi būdas yra viena prasčiausių mokymosi strategijų. Norėdamas išmokti php gavau užsakymą kurti šia kalba tinklapį. Korelio pramokau stebėdamas dizainerį ir per petį davinėdamas jam algoritmiškus patarimus. Rašytinio stiliaus išmokė dienoraštis. Naudotis Ekseliu – metai vadybos, kuomet
nežinojau
, kad egzistuoja Wordas.
Panašu, kad svarbiausia yra išsaugoti vaiko žingeidumą ir pamokyti jį metodų, analizės, o tuomet tik laiku pakišti šviežienos...
temų inkarai:
švietimas