raimundas zabarauskas 2007-12-07 dr dr nelygu
     2007 gruodis
    
  03 10 17 24 31
  04 11 18 25
  05 12 19 26
  06 13 20 27
  07 14 21 28
01 08 15 22 29
2 09 16 23 30
 



Vėliausi komentarai:
05-25 civilizacijai tr...  06-06
06-05 deklaratyvi įst...  06-05
06-02 pilietinis ugdym...  06-04
06-03 tik kartą ir s...  06-03
06-01 pamažu daraus n...  06-01
05-30 kinietiškas kva...  06-01
05-29 idiotizmo rūši...  05-31
Maždaug 1987-1988 metais teko lankytis viename LTSR Mokslų Akademijos kabinete ir rašyti štai tokio turinio pareiškimą: „Nenoriu dirbti mokslinio darbo“. Dar galiojo socializmas, todėl be šio pareiškimo niekas man neleistų keisti darbo (tuomet pirmąsyk išėjau dirbti mokyklosna), nesibaigus privalomam 3 metų laikotarpiui „pagal paskyrimą“.

Turime labai daug aukštųjų mokyklų, įvairiomis darbinėmis progomis tenka nemažai susidurti su žmonėmis, dalis iš kurių savo vizitinėse turi tą viliojančią santrumpą. Kai kurių iš jų mintis, aptiktas tam tikrų leidinių ar straipsnių juodraščiuose, pacituosiu beveik nekomentuodamas.
Tyrimai įrodė, kad mokiniai, kurie mąsto „aukštesniu“ lygiu, geba geriau pritaikyti tai, ką išmoksta, negu tie mokiniai, kurių mąstymas apsiriboja tik atpažinimo ir įsiminimo lygmenimis.
Kalbama apie „mąstymo lygius“, kurie ir yra klasifikuojami šia kylančia seka: žinojimas, supratimas, pritaikymas, analizė, sintezė, vertinimas.
Tyrimai (Paulson, Faust, 1999) rodo, kad kiekvienoje grupėje net 73% studentų mokymosi efektyvumas išaugo, kai mokytoja naudojo girdimųjų, regimųjų ir jutiminių veiklų derinį. Likę 17% studentų skyrėsi savo mokymosi modalumo prioritetais ir sugebėjo suprasti pateikiamą medžiagą tik tada, jei ji buvo pateikiama pagal jų mokymosi stilių. Todėl siekdami patenkinti visų mokinių poreikius, mokytojai turėtų naudoti multisensorinius metodus, t.y. įvairinti veiklą, panaudojant įvairius metodus, tinkančius įvairių mokymosi stilių moksleiviams.
Jei bet kuriuose pateiktuose statistiniuose duomenyse kas nors gali įtikinti – tai tik skaičiai.
Galutinį praktinio mokymosi pažymį galėtų sudaryti keleto vertinimų (praktikos vadovo įmonėje, praktikos vadovo profesinio rengimo įstaigoje, įmonės vadovo, praktikos gynimo komisijos) kaupiamasis balas, kurio procentinė išraiška pateikiama lentelėje:

Galutinį įvertinimą sudarysVertintojai
25%Praktikos vadovo įmonėje įvertinimas už praktikos ataskaitą
25%Praktikos vadovo įvertinimas už praktikos ataskaitą
25%Įmonės vadovo įvertinimas
25%Gynimo komisijos įvertinimas
Galima nesunkiai sumodeliuoti ir dar sudėtingesnių aritmetinio vidurkio radimo algoritmų, tai tikrai ne riba.
temų inkarai: švietimas, visuomenė
komentarų: 0neteisingų atsakymų: 5teisingų be komentaro: 2
kaip komentuoti?vardas:
Kontrolinis klausimas:url:
Kiek mažiausiai elementarių aritmetinių veiksmų reikia atlikti, norint apskaičiuoti galutinį praktinio mokymosi pažymį (įrašykite skaičių)?

atsakymas:
Įrašyti(pasitikiu Jūsų vidiniu cenzoriumi (ąčęėįšųūž, rupūžė ir t.t.))