raimundas zabarauskas 2006-06-01 birželio tezės
     2006 birželis
    
  5 12 19 26
  6 13 20 27
  7 14 21 28
01 8 15 22 29
2 9 16 23 30
3 10 17 24
4 11 18 25
 



Vėliausi komentarai:
05-25 civilizacijai tr...  06-06
06-05 deklaratyvi įst...  06-05
06-02 pilietinis ugdym...  06-04
06-03 tik kartą ir s...  06-03
06-01 pamažu daraus n...  06-01
05-30 kinietiškas kva...  06-01
05-29 idiotizmo rūši...  05-31
Po vakarykščio šou nesimiega, tad susidėliojau, kas buvo tarp replikų, į labiau apčiuopiamą formatą:

1. Skandalo eskalavimas (kaip greit ir kokiu mastu plito gandai) leidžia įtarti, kad tai nebuvo savaiminis procesas. Suprantu, kad „Sąmokslo teorija“ visuomet yra lengviausias būdas ką nors paaiškinti, bet Okamo skustuvo principą šis paaiškinimas puikiai atitinka. Pažiūrėkime, ką pasakys teisėsauga: jei neras asmenų ir motyvo, įtarsiu, kad ir ji yra kontroliuojama skandalo užsakovų.

2. Visuomenė (abiturientai ir jų mamos) laikosi aiškios nuostatos – problemų šaltinis yra NEC – ir supaprastina vaizdą iki juodai baltos „gėrio kovos su blogiu“ kserokopijos. Pirma pasekmė: iš esmės visuomenė trukdo egzaminų sistemai kokybiškai funkcionuoti.

3. Antra pasekmė: visuomenė norėtų atsisakyti centralizuotos egzaminų sistemos. Pirmuosius ženklus galima buvo justi per naujųjų egzaminų sistemos gairių aptarimą („kam tas kontrolės didinimas?“, „ar mes jau nebepasitikime mokyklomis?“). Prognozuoju grįžimą į tarybinę sistemą (mokykliniai baigiamieji + universitetų stojamieji).

4. Anekdotiški minčių vingiai: „blogio imperijos“ specialistai vienu metu privalantys ir atsistatydinti, ir užtikrinti, kad laisvai sau leidžianti pirkti vogtas užduotis visuomenė jų nebenusipirktų. Tikimasi, kad tai įvyks pašalinus slaptumo aureolę, sušvelninus griežtus reikalavimus vykdytojams ir pabloginus NEC darbuotojų psichinę bei materialinę būklę.

5. Buvo įdomu.
temų inkarai: švietimas