raimundas zabarauskas 2005-11-18 ką informacinių technologijų mokytojai mano apie IT egzaminus
     2005 lapkritis
    
  07 14 21 28
01 08 15 22 29
02 09 16 23 30
03 10 17 24
04 11 18 25
05 12 19 26
06 13 20 27
 



Vėliausi komentarai:
05-25 civilizacijai tr...  06-06
06-05 deklaratyvi įst...  06-05
06-02 pilietinis ugdym...  06-04
06-03 tik kartą ir s...  06-03
06-01 pamažu daraus n...  06-01
05-30 kinietiškas kva...  06-01
05-29 idiotizmo rūši...  05-31
Ar reikia tokių egzaminų? Žinoma! Neturintys egzamino dalykai tampa antrarūšiais, egzaminas verčia mokinius nors kiek pasimokyti, didina mokytojo autoritetą.

Koks turėtų būti egzaminas? Idealiai pritaikytas mokytojo pasirinktam medžiagos pateikimo stiliui, turimai programinei ir kompiuterinei įrangai! Geriausiai jei egzaminų centras tik pateiktų 10 variantų užduočių, iš kurių mokytojas pasirinktų sau tinkamiausią, o esant reikalui naudotų savo sukurtas.

O ką manote apie egzaminą, kaip bendrą vardiklį turintį patikrinimą, kurio paskirtis pamatuoti visus laikančiuosius viena liniuote? Nesąmonės! Čia jau NEC problemos, jei nemoka dirbti, tai tegu nors nesiskundžia.
temų inkarai: švietimas