raimundas zabarauskas 2005-10-22 elektroninio dienyno poveikis mokyklai
     2005 spalis
    
  03 10 17 24 31
  4 11 18 25
  5 12 19 26
  06 13 20 27
  07 14 21 28
1 8 15 22 29
02 09 16 23 30
 



Vėliausi komentarai:
05-25 civilizacijai tr...  06-06
06-05 deklaratyvi įst...  06-05
06-02 pilietinis ugdym...  06-04
06-03 tik kartą ir s...  06-03
06-01 pamažu daraus n...  06-01
05-30 kinietiškas kva...  06-01
05-29 idiotizmo rūši...  05-31
Svarbiausia, kas pasikeičia – mokytojų kompiuterinis raštingumas pajuda iš mirties taško. Pažengę gal tik šypteli dėl savamokslių (dizaino ir programinių) sprendimų, o priverstiems pradėti toks suprantamas ir artimas kasdienybei pc taikymas padeda.

Administracija pajunta IT teikiamą naudą, kitaip (nesakau, kad geriau) informuojami tėvai, tam tikras informacijos slapstymo galimybes praranda mokiniai. Papildomi AIDO sistemos moduliai (diskusijos, apklausos, hipertekstai, magijos kortos) irgi gali praversti.

Šiuo metu sistema sukasi iš idėjos, tad nusprendžiau pasieškoti sponsorių. Tam tikra prasme linksma galvoti apie daugiamilijoninį europrojektą, labai norėjau parašyti žodį „konkuruojantį“, bet jis čia netinka. Blogiausiu atveju būsime apšildę mokytojus...
temų inkarai: švietimas