raimundas zabarauskas 2005-10-11 apie mokyklą
     2005 spalis
    
  03 10 17 24 31
  4 11 18 25
  5 12 19 26
  06 13 20 27
  07 14 21 28
1 8 15 22 29
02 09 16 23 30
 



Vėliausi komentarai:
05-25 civilizacijai tr...  06-06
06-05 deklaratyvi įst...  06-05
06-02 pilietinis ugdym...  06-04
06-03 tik kartą ir s...  06-03
06-01 pamažu daraus n...  06-01
05-30 kinietiškas kva...  06-01
05-29 idiotizmo rūši...  05-31
Švietimo sistema yra politikos įkaitė. Tarybinė mokykla rengė daugiau tiksliukų (šaliai ir partijai reikėjo per daug nenuslystančių į egzistencionalizmą inžinierių), mokytojui buvo mokama už tarybinį jaunosios kartos auklėjimą (o ši pratinama prie sistemos).

Ką gi veikia tautinė mokykla?

Politikų nuostata, beveik nepasiduodanti rinkimų potvynių ciklui, aiški: mokykloje turi būti lengva, gera, saugu, užtikrintos lygios galimybės netraumuojant vaiko (ir jam beveik nedalyvaujant) pasirūpinti jo ateitimi.

Tėvai supranta skirtumą tarp mokyklos ir realybės, bet neturi nei laiko, nei noro kištis į sritį, kuri jiems kelia didesnį pasidygėjimą, nei vystyklų keitimas.

Aukštosios nepatenkintos pirmakursių pasirengimu, mokiniams per dideli krūviai ir per griežta egzaminų sistema, mokytojams trūksta pinigų. Toks jausmas, kad mokykla, kaip sistema, kurioje sistemingai mokomasi, nefunkcionuoja.
temų inkarai: švietimas